08.10.2011

Stowarzyszenie Rozwoju Rynku Rybnego rozpoczęło kampanię promocyjną polskich produktów rybnych, czyli odlotowa kampania Pana Karpia

Stowarzyszenie Rozwoju Rynku Rybnego w Gdyni uzyskało dofinansowanie Funduszu Promocji Ryb na tworzenie wśród młodych, wykształconych konsumentów, ko­rzys­tających z Internetu, mody na spożywanie potraw przygotowywanych z polskich ryb. Kampania promocyjna, która rozpoczęła się się pod koniec sierpnia br. i potrwa półtora roku, koncentruje się na promocji w Internecie.

Głównym nośnikiem informacji jest profil promocyjny (tzw. fanpa­ge) na portalu Facebook. Profil jest moderowany przez agencję reklamową, która wygrała przetarg - firmę Why Not z Warszawy. Wsparciem będzie reklama banerowa (ok. 3 mln wyświetleń). Kampania na Facebooku będzie uzupełniana także działaniami w innych mediach konsumenckich (magazyn pokładowy Intercity PKP "W podróży", miesięcznik "M, jak mieszkanie", a także reklama w magazynie pokładowym linii lotniczych Wizzair). Pan Karp użyczy swojego logo do reklamy, np. w trakcie przedświątecznej promocji karpia w samolotach.



powrót