|
15.11.2012
Pan Karp w powietrzu
W listopadzie, na pokładach linii lotniczych Wizzair, pojawi się nowe wydanie magazynu pokładowego Wizz, a w nim reklama polskich ryb, zamieszczona przez Stowarzyszenie Rozwoju Rynku Rybnego w porozumieniu z Towarzystwem Promocji Ryb.
Nasza grupa docelowa to:
- Polacy pracujący zagranicą, którzy wracają na święta do kraju,
- zagraniczni goście odwiedzający Polskę w okresie grudzień 2012-styczeń 2013.
Podstawowe dane o zasięgu reklamy:
Potencjalne czytelnictwo: 1 900 000 osób
Przeciętny czas czytania gazety: 35 min.
Przeciętny wiek: 34 lat
57% - mężczyźni, 43% - kobiety
Narodowości:
- 28% mieszkańcy Europy Zachodniej
- 43% mieszkańcy Europy Środkowej i Wschodniej
- 29% mieszkańcy Europy Środkowej i Wschodniej, pracujący w Europie Zachodniej.
Samoloty: 36 maszyn Airbus
Liczba lotów: 67 destynacji w 26 krajach.
Pasażerowie: ponad 1 mln miesięcznie
Kampania finansowana ze środków Funduszu Promocji Ryb.
| |