przez Gość » Wto Gru 24, 2019 1:36 am
Gość napisał(a):Kiedyś Pani Ewa z dumą opowiadała, że mają opracowaną procedurę z punktami dla dostawców karpia. Widać wszystko to szlag trafił, kiedy mamona przesłoniła oczy. "Statuetkę rozkładającego się i śmierdzącego karpia" w tym roku dostaje firma "SONA" GRATULUJEMY!
Kochany Gościu, wskazywanie jednego winowajcy w tej sytuacji jest nie tylko uproszczeniem, ale i nadużyciem. Każdy, kto choć trochę się orientuje w czym rzecz, wie, że na końcową jakość wpływ mają trzy elementy:
1. Jakość dostarczonego surowca .
2. Jakość w zakładzie przetwórczym.
3. Jakość handlu.
Wszystkie etapy łączy transport, a etap II i III jeszcze magazynowanie
Czy i gdzie zawiodły procedury i dobra praktyka, to jest kwestia wewnętrznego śledztwa.
Tak więc statuetkę "Jasnowidza" przyznajemy chyba jednogłośnie "Gościowi"
[quote="Gość"]Kiedyś Pani Ewa z dumą opowiadała, że mają opracowaną procedurę z punktami dla dostawców karpia. Widać wszystko to szlag trafił, kiedy mamona przesłoniła oczy. "Statuetkę rozkładającego się i śmierdzącego karpia" w tym roku dostaje firma "SONA" GRATULUJEMY![/quote]
Kochany Gościu, wskazywanie jednego winowajcy w tej sytuacji jest nie tylko uproszczeniem, ale i nadużyciem. Każdy, kto choć trochę się orientuje w czym rzecz, wie, że na końcową jakość wpływ mają trzy elementy:
1. Jakość dostarczonego surowca .
2. Jakość w zakładzie przetwórczym.
3. Jakość handlu.
Wszystkie etapy łączy transport, a etap II i III jeszcze magazynowanie
Czy i gdzie zawiodły procedury i dobra praktyka, to jest kwestia wewnętrznego śledztwa.
Tak więc statuetkę "Jasnowidza" przyznajemy chyba jednogłośnie "Gościowi"