przez PAN KARP » Nie Wrz 11, 2011 12:23 pm
Otaczający nas świat dostarcza coraz większej liczby wydarzeń i informacji dotyczących rybactwa i rybaków. Dziesiątki powstających aktów prawnych, pojawiające się informacje jednocześnie na wielu portalach internetowych i cały szum informacyjny, nie tylko nie pozwala wszystkiego przeczytać, ale przede wszystkim powiązać tych informacjie w jedną logiczną całość i w końcu podjąć właściwych dla swojego rybackiego biznesu decyzji.
Drukowane media rybackie, które mamy obecnie do dyspozycji (Przegląd Rybacki, Magazyn Przemysłu Rybnego, Komunikaty Rybackie) poza swoimi niewątpliwymi zaletami, mają jedną wadę – ich komentarze docierają do nas najczęściej zbyt późno i zbyt rzadko. Natomiast rybackie strony internetowe mają głównie za zadanie na bieżąco informować, lecz ze swej natury informacje te pozbawione są najczęściej głębszej refleksji.
Czy jest miejsce i potrzeba dla powołania do życia internetowego felietonu rybackiego, który ukazywałby się kilka razy w miesiącu?
Zarząd TPR uważa, że jest...