obieg zamknięty firy toro fish farm

Moderator: ekspert_PK

obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez początkujący » Pon Gru 10, 2012 12:42 am

Witam
Czy koś mógł by się wypowiedzieć na temat obiegu zamkniętego firmy torofish farm ?
Jestem początkującym w tym temacie panowie z tej firmy proponują fajny obieg (tak mi się wydaje) tylko cena jest kilku krotonie niższa od tego co proponują profesjonalne firmy. To budzi we mnie podejrzenia?
początkujący
 

Re: obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez Gość » Wto Gru 11, 2012 7:49 pm

wlasnie zastanow sie
Gość
 

Re: obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez gość » Pią Gru 14, 2012 12:29 pm

początkujący napisał(a):Witam
Czy koś mógł by się wypowiedzieć na temat obiegu zamkniętego firmy torofish farm ?
Jestem początkującym w tym temacie panowie z tej firmy proponują fajny obieg (tak mi się wydaje) tylko cena jest kilku krotonie niższa od tego co proponują profesjonalne firmy. To budzi we mnie podejrzenia?


wydaje mi się że skoro nie widać różnicy - to po co przepłacać?
gość
 

Re: obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez gość » Pią Gru 14, 2012 12:38 pm

Ludzie którzy kupili technologię od tej firmy sprzedają na forum ryby lub całe obiekty:) więc może niech się ktoś z nich wypowie?
gość
 

Re: obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez GOSC123 » Pią Gru 14, 2012 12:42 pm

daj se spokój chłopie to sredniowiecze " tanie mieso to psy jedza" ! mało kosztuje na poczatku potem poznasz moc kosztów i mizernej wydajnosci widziałes cos taniego i dobrego ?
GOSC123
 

Re: obieg zamknięty firy toro fish farm

Postprzez Gość » Pią Gru 14, 2012 2:28 pm

gość napisał(a):Ludzie którzy kupili technologię od tej firmy sprzedają na forum ryby lub całe obiekty:) więc może niech się ktoś z nich wypowie?


Z tego co kojarzę to firma która sprzedaje ryby na forum czyli węgorze to nic już wspólnego nie ma z torofish farm podobno olsztyn im coś przerabiał bo nie chodziło tak jak powinno.
Gość