Moderator: ekspert_PK
PAN KARP napisał(a):Nowa kampania promocyjna Pan Karp 2011.
W ostatnich dniach sierpnia Zarząd Towarzystwa Promocji Ryb podpisał z ARiMR umowę na realizację kampanii promującej karpia pod tytułem „Pan Karp na święta - i wiesz, co jesz”.
Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży karpia, poprzez propagowanie walorów prozdrowotnych i smakowych mięsa tej ryby w trakcie warsztatów kulinarnych na terenie hipermarketów Śląska, Warszawy, Krakowa, Poznania, Torunia i Bydgoszczy. Kampania zostanie wsparta reklamami w prasie kobiecej i kulinarnej, a także w radio i telewizji.
Budżet kampanii Pana Karpia to 2,92 mln zł.
Zapraszamy członków TPR do wspierania naszej akcji. O kontakt proszeni są również sympatycy naszych działań i kandydaci do naszej organizacji.
PAN KARP napisał(a):W związku z zainteresowaniem tematem nowej kampanii reklamowej Pana Karpia chciałbym przyblizyć cele naszej akcji.
Zakładamy, że kampania „Pan Karp na święta – i wiesz, co jesz” skutecznie trafi do następującej liczby odbiorców:
• Reklamy w TV (TVP+TVP3+TVP4+TVN7+POLSAT) i radio (Radio ZET + Pr III + RMF Clasic) - 5 mln widzów i słuchaczy, którzy przynajmniej raz obejrzą lub usłyszą reklamę w radio i telewizji,
• Reklamy - Prasa (Przyślij przepis+Pani Domu+Tina+Kobieta i Życie+Świat Kobiety+Dobre Rady - 2,89 mln czytelniczek,
• Warsztaty kulinarne - Markety – 12 imprez po 1000 osób,
Z przedstawionej analizy i założeń wynika, iż kampania trafi do ponad 7,89 mln osób, z czego zachęconych do dodatkowego kupna produktu (karpia) dzięki kampanii może być nawet ponad 1 mln.
Otwieram jednocześnie dyskusję na temat przesłania nowego filmu reklamowego - o czym powinien być , jak karpia reklamować, od jakiej strony, jakie aspekty podkreślić? Liczymy na kreatywność Was Rybaków i Przyjaciół Pana Karpia
luka napisał(a):Panowie uważam że problemem jest nadmierna ilość karpia sprowadzanego z zagranicy a nie brak popytu na tą rybę. Kampania powinna iść w kierunku promocji sprzedaży ryb od rodzimych producentów a nie zakupu w hiper marketach gdzie karp i tak nie pochodzi z polski a i ceny są zaniżane.
luka napisał(a):Panowie uważam że problemem jest nadmierna ilość karpia sprowadzanego z zagranicy a nie brak popytu na tą rybę. Kampania powinna iść w kierunku promocji sprzedaży ryb od rodzimych producentów a nie zakupu w hiper marketach gdzie karp i tak nie pochodzi z polski a i ceny są zaniżane.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 61 gości