Opis stanowiska:
- prowadzenie postępowań administracyjnych związanych bezpośrednio z użytkowanymi wodami
- wnioskowanie do organów administracji publicznej o pozwolenia np.: budowa pomostów, wycinka drzew, itp.;
- realizacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko- wędkarską;
- opracowywanie operatów rybackich oraz przygotowywanie ofert konkursowych na obwody;
- prowadzenie dokumentacji rybackiej;
- udział w przygotowywaniu planów zarybień wód użytkowanych przez Okręg;
- udział w planowaniu prac związanych z produkcją oraz odłowem materiału zarybieniowego na ośrodkach zarybieniowych Okręgu;
- udział w innych zadaniach związanych z funkcjonowanie Zespołu Zagospodarowania Wód.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe w zakresie rybactwo śródlądowego;
- znajomość prawa z zakresu rybactwa śródlądowego, prawa wodnego oraz ochrony środowiska;
- doświadczenie w zawodzie;
- prawo jazdy kat. B;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- mile widziane prawo jazdy kategorii C (ewentualnie chęć zdobycia uprawnień);
- komunikatywność oraz dobra organizacja pracy;
Oferujemy:
- ciekawą prace
- dobre wynagrodzenie
- możliwość rozwoju zawodowego
Osoby zainteresowane prosimy o przysyłanie CV i listu motywacyjnego na adres: pzw@pzw.zgora.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Polski Związek Wędkarski Okręg w Zielonej Górze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Polski Związek Wędkarski Okręg w Zielonej Górze z siedzibą w 65-301 Zielonej Górze, ul. Głowackiego 9. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.