Ryby są zdrowe i smaczne, a najzdrowszy i najsmaczniejszy jest karp. Szkoda, że jemy go tylko w Wigilię. „Pan Karp” to inicjatywa największych polskich hodowców, którzy chcą przekonać Polaków, że warto jeść karpia nie tylko od święta. Będzie to tym łatwiejsze, że ryby z hodowli „Pan Karp” pochodzą z najczystszych rejonów Polski, hodowane są zgodnie z ponad stuletnią tradycją i żywione tylko naturalnym pokarmem. Dzieki temu ich mięso jest najwyższej jakości - pełne witamin i mikroelementów i wolne od jakichkolwiek toksyn. „Pan Karp” to gwarantuje.
 

Konferencja prasowa

W dniu 10. listopada 2005 w restauracji Alle Gloria w Warszawie odbyła się konferencja prasowa, zorganizowana przez Instytut Rybactwa Śródlądowego.


Konferencja poświęcona była wprowadzeniu na rynek inicjatywy wspierającej hodowlę karpia w Polsce, promowanej pod nazwą „Pan Karp”.


 

Czym jest Pan Karp?

Pan Karp to znak symbolizujący dążenie wszystkich związanych z hodowlą karpi w Polsce do zjednoczonego działania na rzecz promocji tej szlachetnej ryby. Ryby będącej sercem polskiej tradycji kulinarnej.

Wprowadzony w 2005 roku program będzie zawierał kilka ściśle powiązanych ze sobą działań mających na celu:

•  Kontynuację procesu integracji środowiska hodowców karpia
•  Wykreowanie zarejestrowanej marki i loga dla karpia(Pan Karp), które będzie jednolite we wszystkich przekazach skierowanych do potencjalnych odbiorców produktu (producenci, hurtownicy, kupcy, media, konsumenci). Ten znak ma dla konsumenta oznaczać pewność, że zakupiony karp ma gwarancję najwyższej wartości.
•  Zapewnienie dziennikarzom wszystkich mediów (ogólnokrajowych i lokalnych) wiarygodnych, solidnych i uzasadnionych informacji o korzyściach wynikających ze spożywania karpia - zdrowy, naturalny, ekologiczny, smaczny, z bogatą tradycją
•  Dostarczenie centralnie zaprojektowanych, koordynowanych i wyprodukowanych materiałów wspierających popyt na karpia do punktów sprzedaży (np. ulotki, plakaty, transparenty itd.)
•  Lepsze poznanie zachowań konsumentów i preferencje związane z jedzeniem karpi.

 

 

Działania

W celu osiągnięcia wyznaczonych celów zostaną podjęte następujące działania w okresie Listopad/Grudzień 2005:

•  wprowadzenie logo Pan Karp
•  konferencja prasowa dla ogólnopolskich mediów
•  przygotowanie zestawu informacji dla prasy lokalnej
•  konkurs dla konsumentów wraz z działaniami promocyjnymi prowadzonymi na dużą skalę
•  przygotowanie materiałów drukowanych wspierających sprzedaż
•  przygotowanie materiałów/gadżetów promocyjnych
•  konsumenckie badania rynkowe

Planuje się, że program będzie kontynuowany w 2006 roku i dalej, oraz że zostaną poczynione dalsze pokaźne inwestycje na komunikację marketingową w celu budowania wartości marki Pan Karp i kreowania pozytywnego wizerunku karpia wśród Polskich konsumentów.

 

 

Materiały Promocyjne


 

 

 


Plakat

 


Ulotka informacyjna